Search

Issue
Title
Authors
The Role of Social media
Algavi L.O., Al-Hanaki D.A.
Corporate social responsibility (CSR) of PR in Syrian ang Russian telecommunication companies in crisis. A comparative analytical study on communication activities of MTN and MTC companies
Muzykant V.L., Mfarrej F.
Verbal Claim vs. Actual Usage of Social Media: A Case Study of Indians Aged 50 Years and Above
Prachi D., Singh C.P., Volkova I.I.
Analysis of the representation of environmental issues in the social networks of regional Internet media
Lobodenko L.K., Perevozova O.V., Cherednyakova A.B., Kharitonova O.Y.
Personal User’s Communicative Competence of “Mediatized World” Construction
Chankova E.V., Sorokin O.V.
Egoism as a driving force of users' activity in social media and social networking on Internet
Budovskaya Y.V.
TO A QUESTION ABOUT THE FEATURES OF THE FORMATION OF POLITICAL IMAGE IN INTERNET
Kadyrova S.N.
Social Media and Social Isolation among Indian Digital Natives: emerging Ramifications of Digital Citizenship
Faraji T., Tabatabaei S., Bulgarova B.A., Mondal P.
THE DEVELOPMENT OF SOCIAL CAPITAL IN THE CONTEXT OF PROFESSIONAL NETWORKS AND COMMUNITIES MEDIATIZATION
Nim E.G., Skvortsova D.A.
Society and people diagnosed with autism spectrum disorder: an analysis of message descriptors of social media
Vazhenina O.A., Lobodenko L.K.
THE REQUIREMENTS OF SOCIETY: THE IMPERATIVE FOR JOURNALISM AND PUBLIC RELATIONS
Fedotova L.N.
The Process of Adapting Content of the Online Newspaper Lenta.ru Towards the Social Media Space
Grabelnikov A.A., Ye Z.
Chain broadcasting genres types revisited
Bede М.С.
Development of gender advertising
Miroshnichenko G.A.
FEATURES OF GLOSSY MEDIA CONTENT DESTRIBUTION IN APPLICATION FOR SMARTPHONES AND TABLET COMPUTERS
Kutsenko V.V.
Magic as a tool to build rapport with new environment: Herr Röslein trilogy by Silke Lambeck
Krasovickaya Y.V.
America’s Union Carbide Corporation and Bhopal Disaster: Study in the Light of Public Relations Before and After the Incidence
Patel K., Binjola H.
Georgian media consumption trends
Kurmanova D.B., Zarifian M.
Some phenomena and issues characterizing the Albanian press during 1992-2008: a general overview
Marsjola Duro -.
Mass communication theory as an open system
Berezin V.M.
THE BLUE WHALE GAME: THE FIVE DIMENSIONS OF NEWS STORYTELLING
Algavi L.O., Kadyrova S.N., Rastorgueva N.E.
TV series as a means of representing people with autistic personality traits in the system of social coordinates
Shesterkina L.P., Vazhenina O.A.
Multimodal Media Communication Texts: A Research Tool for Analyzing Social Digital Media Video Posts
Radina N.K.
Opportunities and risks in the process of socialization of modern adolescents in the medium of new media
Jin H.
Peculiarities of actual Russian news broadcasting
Arslanova O.R.
1 - 25 of 58 Items 1 2 3 > >> 

Search tips:

  • Search terms are case-insensitive
  • Common words are ignored
  • By default only articles containing all terms in the query are returned (i.e., AND is implied)
  • Combine multiple words with OR to find articles containing either term; e.g., education OR research
  • Use parentheses to create more complex queries; e.g., archive ((journal OR conference) NOT theses)
  • Search for an exact phrase by putting it in quotes; e.g., "open access publishing"
  • Exclude a word by prefixing it with - or NOT; e.g. online -politics or online NOT politics
  • Use * in a term as a wildcard to match any sequence of characters; e.g., soci* morality would match documents containing "sociological" or "societal"

Согласие на обработку персональных данных с помощью сервиса «Яндекс.Метрика»

1. Я (далее – «Пользователь» или «Субъект персональных данных»), осуществляя использование сайта https://journals.rcsi.science/ (далее – «Сайт»), подтверждая свою полную дееспособность даю согласие на обработку персональных данных с использованием средств автоматизации Оператору - федеральному государственному бюджетному учреждению «Российский центр научной информации» (РЦНИ), далее – «Оператор», расположенному по адресу: 119991, г. Москва, Ленинский просп., д.32А, со следующими условиями.

2. Категории обрабатываемых данных: файлы «cookies» (куки-файлы). Файлы «cookie» – это небольшой текстовый файл, который веб-сервер может хранить в браузере Пользователя. Данные файлы веб-сервер загружает на устройство Пользователя при посещении им Сайта. При каждом следующем посещении Пользователем Сайта «cookie» файлы отправляются на Сайт Оператора. Данные файлы позволяют Сайту распознавать устройство Пользователя. Содержимое такого файла может как относиться, так и не относиться к персональным данным, в зависимости от того, содержит ли такой файл персональные данные или содержит обезличенные технические данные.

3. Цель обработки персональных данных: анализ пользовательской активности с помощью сервиса «Яндекс.Метрика».

4. Категории субъектов персональных данных: все Пользователи Сайта, которые дали согласие на обработку файлов «cookie».

5. Способы обработки: сбор, запись, систематизация, накопление, хранение, уточнение (обновление, изменение), извлечение, использование, передача (доступ, предоставление), блокирование, удаление, уничтожение персональных данных.

6. Срок обработки и хранения: до получения от Субъекта персональных данных требования о прекращении обработки/отзыва согласия.

7. Способ отзыва: заявление об отзыве в письменном виде путём его направления на адрес электронной почты Оператора: info@rcsi.science или путем письменного обращения по юридическому адресу: 119991, г. Москва, Ленинский просп., д.32А

8. Субъект персональных данных вправе запретить своему оборудованию прием этих данных или ограничить прием этих данных. При отказе от получения таких данных или при ограничении приема данных некоторые функции Сайта могут работать некорректно. Субъект персональных данных обязуется сам настроить свое оборудование таким способом, чтобы оно обеспечивало адекватный его желаниям режим работы и уровень защиты данных файлов «cookie», Оператор не предоставляет технологических и правовых консультаций на темы подобного характера.

9. Порядок уничтожения персональных данных при достижении цели их обработки или при наступлении иных законных оснований определяется Оператором в соответствии с законодательством Российской Федерации.

10. Я согласен/согласна квалифицировать в качестве своей простой электронной подписи под настоящим Согласием и под Политикой обработки персональных данных выполнение мною следующего действия на сайте: https://journals.rcsi.science/ нажатие мною на интерфейсе с текстом: «Сайт использует сервис «Яндекс.Метрика» (который использует файлы «cookie») на элемент с текстом «Принять и продолжить».