Methodology of political management as a kind of applied political science
- Authors: Fedorchenko S.N1, Rybina M.V1
-
Affiliations:
- Moscow State University of Mechanical Engineering
- Issue: Vol 7, No 1-6 (2013)
- Pages: 77-81
- Section: Articles
- URL: https://bakhtiniada.ru/2074-0530/article/view/67802
- DOI: https://doi.org/10.17816/2074-0530-67802
- ID: 67802
Cite item
Full Text
Abstract
Full Text
##article.viewOnOriginalSite##About the authors
S. N Fedorchenko
Moscow State University of Mechanical Engineering
Email: s.n.fedorchenko@mail.ru
к.полит.н. доц.
M. V Rybina
Moscow State University of Mechanical Engineering
Email: rybina@mami.ru
к.и.н.
References
- Абрамов А.В. Политический институт и политическая институционализация: определение понятий // Власть, 2010. №5.
- Егоров В.Г. Постсоветское пространство как предмет научного осмысления // Научно-аналитический журнал Обозреватель – Observer, 2011. Т. 260. №9.
- Постников Н.Д. Бархатные революции в Польше, ГДР, Чехословакии. Хроника событий // Вестник Ассоциации ВУЗов туризма и сервиса. 2010, № 3. С. 21-29.
- Рыбина М.В., Федорченко С.Н. Электоральные технологии политического менеджмента // Известия МГТУ «МАМИ», 2012. №2(14). Т. 3.
- Федорченко С.Н. Современные технологии политического менеджмента. М.: МГОУ, 2012.
- Lees-Marshment J. The Political Marketing Revolution. Manchester: Manchester University Press, 2004.
- Lindon D. Marketing politique et social. Paris, 1976.
Supplementary files
