Search

Issue
Title
Authors
Television advertising as the most efficient form of political advertising. Examples of best technologies in the political TV advertisement
Jorjikia M.V.
FEATURES OF CREOLISED TEXTS IN THE COUNTRIES OF THE MONOACTIVE, POLYACTIVE AND RESPECT ORIENTED CULTURES
Muzykant V.L., Krivich I.S.
How TV journalists perceive public relations: The case of Kazakhstan
Filipov M.
Transdiscourse as a Concept of Digital Worlds
Kostikova A.A., Spartak S.A.
Advertising communication in small and medium-sized businesses
Kim N.N.
VIDEO GAMES AND NEW MEDIA: GAME APPROACH TO COMMUNICATIONS WITHIN VIRTUAL SPACE
Volkova I.I.
Visual Metaphor: Likeness of Unlike Things in Cartoons
Zarifian M.
Clip thinking of generation Z: methods of developing students’ creative potential
Bukharbaeva A.R., Sergeeva L.V.
State of Cultural Policy as an Element of Modern Urban Mediaspace.. 59 reviews, abstracts, etc
Aksyanova D.R.
TO THE QUESTION OF MUSEUM SPACE COMMUNICATIVE POTENTIAL
Ryazanova V.A., Sergeeva A.A.
Literary studies of political caricature: a quantitative analysis of publications indexed in the Scopus
Zarifian M.
The genesis of Russian electoral PR: issue of periodization
Shilina M.G., Mintusov I.E.
The concept of “information space”: different approaches to its study and features
Dobrovolskaya I.A.
MEDIA CONTENT SEGMENTATION AND SOME OPPORTUNITIES FOR MOBILE MESSENGERS
Soldatkina Y.V.
Peer Learning and Edutainment Technologies in the Development of Professional Competencies of Media Students
Ilyicheva V.V., Kuzmenkova K.E., Gromova E.B.
Screen communications in the digital economy: Book review of “Screen Communications as a Factor in the Socialization of Media Space”: Interuniversity collective monograph / ed. by S.L. Urazova. Moscow, Akademiya mediaindustrii Publ., 2019. 398 p.
Vartanova E.L.
Social Media and Social Isolation among Indian Digital Natives: emerging Ramifications of Digital Citizenship
Faraji T., Tabatabaei S., Bulgarova B.A., Mondal P.
MEDIA COMMERCIALIZATION IN THE CONTEXT OF A COMMINICATIVE PARADIGM
Volkova I.I., Yagodka E.N.
The dramatic features of TV almanac at different stages of its existence
Kemarskaya I.N.
America’s Union Carbide Corporation and Bhopal Disaster: Study in the Light of Public Relations Before and After the Incidence
Patel K., Binjola H.
Creating an image in real estate advertising texts
Sknarev D.S., Muzykant E.V.
The role of creative in advertising
Kurochkin S.A.
THE FORMATION OF THE RUSSIAN RADIO MARKET
Pinina T.J.
Genre and functional features of Kyrgyz Public Radio and Television Corporation activity (on the example of the first radio station “Kyrgyz Radiosu”)
Sultanova Z.O., Toktonazarova O.M.
Aerobatics in advertising: paradigms and paradoxes. Book review: Intartaglia, J. (2019). La pub qui cartonne! Les dessous des techniques publicitaires qui font vendre. De Boeck Superieur
Shilina M.G.
1 - 25 of 36 Items 1 2 > >> 

Search tips:

  • Search terms are case-insensitive
  • Common words are ignored
  • By default only articles containing all terms in the query are returned (i.e., AND is implied)
  • Combine multiple words with OR to find articles containing either term; e.g., education OR research
  • Use parentheses to create more complex queries; e.g., archive ((journal OR conference) NOT theses)
  • Search for an exact phrase by putting it in quotes; e.g., "open access publishing"
  • Exclude a word by prefixing it with - or NOT; e.g. online -politics or online NOT politics
  • Use * in a term as a wildcard to match any sequence of characters; e.g., soci* morality would match documents containing "sociological" or "societal"

Согласие на обработку персональных данных с помощью сервиса «Яндекс.Метрика»

1. Я (далее – «Пользователь» или «Субъект персональных данных»), осуществляя использование сайта https://journals.rcsi.science/ (далее – «Сайт»), подтверждая свою полную дееспособность даю согласие на обработку персональных данных с использованием средств автоматизации Оператору - федеральному государственному бюджетному учреждению «Российский центр научной информации» (РЦНИ), далее – «Оператор», расположенному по адресу: 119991, г. Москва, Ленинский просп., д.32А, со следующими условиями.

2. Категории обрабатываемых данных: файлы «cookies» (куки-файлы). Файлы «cookie» – это небольшой текстовый файл, который веб-сервер может хранить в браузере Пользователя. Данные файлы веб-сервер загружает на устройство Пользователя при посещении им Сайта. При каждом следующем посещении Пользователем Сайта «cookie» файлы отправляются на Сайт Оператора. Данные файлы позволяют Сайту распознавать устройство Пользователя. Содержимое такого файла может как относиться, так и не относиться к персональным данным, в зависимости от того, содержит ли такой файл персональные данные или содержит обезличенные технические данные.

3. Цель обработки персональных данных: анализ пользовательской активности с помощью сервиса «Яндекс.Метрика».

4. Категории субъектов персональных данных: все Пользователи Сайта, которые дали согласие на обработку файлов «cookie».

5. Способы обработки: сбор, запись, систематизация, накопление, хранение, уточнение (обновление, изменение), извлечение, использование, передача (доступ, предоставление), блокирование, удаление, уничтожение персональных данных.

6. Срок обработки и хранения: до получения от Субъекта персональных данных требования о прекращении обработки/отзыва согласия.

7. Способ отзыва: заявление об отзыве в письменном виде путём его направления на адрес электронной почты Оператора: info@rcsi.science или путем письменного обращения по юридическому адресу: 119991, г. Москва, Ленинский просп., д.32А

8. Субъект персональных данных вправе запретить своему оборудованию прием этих данных или ограничить прием этих данных. При отказе от получения таких данных или при ограничении приема данных некоторые функции Сайта могут работать некорректно. Субъект персональных данных обязуется сам настроить свое оборудование таким способом, чтобы оно обеспечивало адекватный его желаниям режим работы и уровень защиты данных файлов «cookie», Оператор не предоставляет технологических и правовых консультаций на темы подобного характера.

9. Порядок уничтожения персональных данных при достижении цели их обработки или при наступлении иных законных оснований определяется Оператором в соответствии с законодательством Российской Федерации.

10. Я согласен/согласна квалифицировать в качестве своей простой электронной подписи под настоящим Согласием и под Политикой обработки персональных данных выполнение мною следующего действия на сайте: https://journals.rcsi.science/ нажатие мною на интерфейсе с текстом: «Сайт использует сервис «Яндекс.Метрика» (который использует файлы «cookie») на элемент с текстом «Принять и продолжить».