THE PARTICULAR ASPECTS OF SCIENTIFIC EDUCATIONAL ACTIVITY OF LECTURER OF UNIVERSITY OF MEDICAL PROFILE
- 作者: Koychueva S.M1
-
隶属关系:
- The Federal State Budget Educational Institution of Higher Education «The Stavropol State Medical University» of Minzdrav of Russia
- 期: 卷 18, 编号 2 (2019)
- 页面: 118-121
- 栏目: Articles
- URL: https://bakhtiniada.ru/1728-2810/article/view/44203
- DOI: https://doi.org/10.18821/1728-2810-2019-18-2-118-121
- ID: 44203
如何引用文章
全文:
详细
作者简介
S. Koychueva
The Federal State Budget Educational Institution of Higher Education «The Stavropol State Medical University» of Minzdrav of Russia
Email: koichueva26@mail.ru
candidate of medical sciences, associate professor of the Chair of Public Health and Health Care, Medical Prevention and Informatics with the Course of Additional Post-Graduate Training of the Federal State Budget Educational Institution of Higher Education «The Stavropol State Medical University» of Minzdrav of Russia 355017, Stavropol, Russia
参考
- Макарова Л.Н. Научная деятельность как необходимое условие продуктивности развития индивидуального стиля преподавателя вуза. Научные ведомости БелГУ. Серия: Гуманитарные науки. 2010;5:[Электронный ресурс]. - URL: cyberleninka.ru/article/n/nauchnaya-deyatelnost-kak-neobhodimoe-uslovie-produktivnosti-razvitiya-individualnogo-stilya-prepodavatelya-vuza (дата обращения: 22.05.2014).
- Серяпина Ю.С. Научная деятельность как необходимый аспект работы преподавателя в современном университете Вестник ЮУрГУ. Серия «Образование. Педагогические науки». 2019;11(4):59-67.
- Артюхов И.П., Горбач Н.А., Лисняк М.А. Сохранение здоровья профессорско-преподавательского состава вузов. Социология медицины. 2017;16(1):28-31.
- Решетников А.В., Присяжная Н.В., Решетников В.А., Литвинова Т.М. Восприятие ценности здоровья и здорового образа жизни профессорско-преподавательским составом медицинских вузов. Социология медицины. 2017;16(2):82-90.
- Амлаев К.Р., Курбатов А.В. Современное состояние проблемы неравенства в здоровье. Профилактическая медицина. 2012;15(1): 10-5.
补充文件
